2009. július 6., hétfő

Amerikai Követség látogatás

Hát egy élmény volt!
Tényleg úgy éreztem magam, mint a filmekben. Fémdetektor, semmit nem vihetsz be, csak a papírjaidat. Se kaja, se pia nincs. Hát remek volt.
Számot húzol, vársz, beadod a papírokat, majd 40perccel később ujjlenyomat 10 ujj :)Aztán újra szólítanak. 2-3 kérdés, hogy hol tanultam fotózni, miért megyek.Én elmeséltem, hogy e-learning meg magamtól, no meg hogy freelance vagyok.Aztán good bye!Közben kedves magyarokkal haverkodtam össze, egy gazdasági egyetemre menő sráccal, a barátnőjével dumáltunk itthonról, Amerikáról, életről ilyesmi :) Aztán egy másik sráccal dumáltam, aki Doktorira megy vissza tanulni, szintén Gazdasági egyetemre.
Voltak még szemrevaló magyar lányok is persze, volt még egy nagyon szép indiai hölgy is.

Aztán 2 órával a belépésem után jöttem is ki…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése