2009. augusztus 10., hétfő

Amcsiban!

Th felszálltam Londonban, leszálltam Miamiban.
Nem sokat aludtam, th mostanra már iszonyat fáradt vagyok, pedig itt csak este fél 10 van.
De otthon fél 4 reggel!
Miamiban felhívtam a hotelt és elmondta hogy hova menjek, ahol a busz felvesz.
A busz vicces volt, mert nem sok ember fér el benne 10-20,de egy full nagyságú légkondi volt a belső terében.Amikor kiléptem a reptérről azt hittem megfulladok. Olyan kint mint egy szaunában. Még így este is! És a páratartalom is iszonyú magas. Kíváncsi vagyok holnap milyen lesz.

Kaptam egy szobát, meg egy jó kis kaját. Igazi finom Amerikai ízek.
Tetszik a hely már most. Csak pl az fura, hogy itt a szállóban kb mindenki Spanyol.
A szobában van vezetékes és vezeték nélküli internet is. No meg persze egy jó nagy légkondi. 
Holnap reggel 6-kor már indul is a buszom Tampába.
Szerintem ma még kinézek sétálok egyet, de szerintem halál :)
Na mára ennyit

2 megjegyzés:

  1. Bálint mesélj arról, hogy a reptéren milyen volt az ellenőrzés. Újra újlenyomatvétel? Fotó? Simán átengedett a határon? Nem mentek érted, hanem a hotelt neked kellett felhívni, hogy melyik busszal menj? Az Inspiration csak a te oktatóhajód, vagy nekünk is az lesz? Milyen az oktatás, milyen a szállás, kaja, emberek, oktatók. Szóval minden érdekel, ne fukarkodj a szóval... Péter

    VálaszTörlés
  2. Péternek:
    Nem volt semmi különös, csak a vízánkat még külön lecsekkolták.
    Felhívtam azt a telefonszámot, amit megadtak és jött a busz. Ami kb fél óránként jár. A lényeg, hogy a telefonba említsd meg, hogy Carnivbal. Szállás király, oktatás jó is meg nem is, mert egyszer megmutatják aztán próbáld meg megcsinálni. Kaja szuper!

    VálaszTörlés