2009. augusztus 8., szombat

Esti izgulás, reggeli indulás

Na elérkezett az utolsó nap is. Van bennem izgalom, várakozás, öröm és szomorúság is.
De összességében fel vagyok készülve az új életemre ami már nincs is 24 órára tőlem!

Holnap reggel 8_25.kor indul a repcsi, de már 1-1,5 órával előtte ott kéne lenni. Reggel 6-ra jönnek értem kocsival. Már mindent összepakoltam már csak a holnapi ruha van kikészítve, mert amint már említettem ki fogom adni a kérómat.
De ma este még mindig adatokat rakok át a régi gépemről az újra.

Volt már búcsúzkodás, az egyik hugom még sírni is elkezdett. De hát ilyen ez a bucsúzkodás.

Ma este már csak én és az órák vagyunk éppen a kedvenc netes rádiómat hallgatom és próbálok kicsit lejjebb venni az izgalomból, hiszen igaziból nincs min izgulni, mert szinte minden egyes mozzanatot ismerek már a következő 2 napból.

Repülő: Budapest-London 3,5 óra várakozás majd London-Miami
telefon…jön az autó…szálloda alvás.. reggel busz.. repülőtér Miami-Tapa telefon busz – Hajó :D

1 megjegyzés: