2009. augusztus 15., szombat

A mai napon kikötöttünk Tampában. Ez a bázisunk. Ki is szálltam a hajóból amint lehetett ( 11 felé) A mai nap fotózni kellett a fedélzeten. Még szerencse hogy rövidnadrág és rövid ujjú volt rajtam, meg fehér cipő, bár így is agyon izzadtam magam a hőségtől. De végül is ez a nap is eltelt. Bár ágyba csak éjfél után kerültem jóval. Íme a mai beosztásom:
6:30 – immigration – fél órás papírmunka, utána szabad voltam 8-ig
8.00 – test utána kimentem a szárazföldre. Telefonáltam, blogot írtam, meg képeket töltöttem fel.
2:15 – 3:10 – deck fotózás
6.00 – kaja
6:30 – az étkezőben asztalok fotózása
6:45 – 8:30 porték fotózása (rendes háttérrel, pozóltatva)
8:30 – az étkezőben asztalok fotózása
8:45 – 10-körülig
Aztán takarítás, így kerültem 11-12 felé az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése