2009. augusztus 11., kedd

Reggel volt az első tréningem, ezek a biztonsággal kapcsolatos előadások voltak, illetve a vendégekkel való bánásról, a mosolygásról, egymásra köszönésről, alkohol fogyasztásról st.. De tetszik, mert mindent lefednek az előadások egy-egy témában.
Külön tetszik, hogy mindenféle bulikat rendeznek a Crew-bar-ban az itt dolgozóknak, továbbá ingyenesen lehet tanulni:
- informatikát, angolt, spanyolt, olaszt meg rengeteg mást is mint pl.: pénzügyek, stb.
Továbbá lehet Carnival részvényeket venni 15%-al olcsóbban, mint az érték! Th elég jó lehetőségek vannak.
Most ugyan itt csak 14:29 van, de még mindig kicsit fáradt vagyok, annak ellenére, hogy reggel 8-tól fent vagyok. De még nem álltam át teljesen az időeltolódás miatt.
Voltam ma még a crew „deck”-en is. Ami annyit jelent, hogy a hajó legelején vagy egy 100 négyzetméteres rész ahol lehet napozni, boxzsákot püfölni és van egy kis úszómedence is.
Na ennyi.
Délutántól megnéztem a fotós helyszíneket, ahol a hátterek meg a lámpák fel vannak állítva.
Ma szintén kipróbáltam illetve megtanultam, hogyan kell eladni és ma már el is adtam egy képet 8.99$ ért. Most este 11:21 van és csak 11-re lettünk készen a melóval.
Minden nap be kell jelentkezni a munkára, illetve ki kell jelentkezni, ha nem dolgozik az ember. Ma reggel 8:45 től este 11-ig 7:12 órát dolgoztam összesen.

Holnap tovább folytatódik az okítás.

Ez itt a szoba:

4 megjegyzés:

  1. Ja és persze szeretném látni az eldő képet amit eladtál!!! Az egy mérföldkő! :)

    VálaszTörlés
  2. Juniorként egy senior fotóssal kell majd együtt dolgoznod, és várhatóan mikor engednek a sáskák közé? Tengeribetegség, kaja, 220V, stb a kérdés még.
    Péter

    VálaszTörlés
  3. András: Felül, a képeket nem lehet megmutatnunk. :( és nem is a mi tulajdonunk!
    Egyszer megmutatják, hogy kell nyomni aztán hajrá, néha beraknak tapasztalt fotósok mellé, de leginkább csak első alkalommal, utána meg magad vagy, de a végén ránéznek a képekre.

    VálaszTörlés