2009. szeptember 17., csütörtök

Az Első napunk Márkkal. 
Tetszett, nagyon is, mert volt elég időm reggel mindenre, sőt igaziból most kaptam elöszőr teljesen morning off-ot. Ennek azért is örültem, mert Andrew munkatársam megmutatta, hogy hol a legjobb netezni. Ott is maradtunk talán 1-2 órát. Majd vissz a hajóra és jött a munka. Este megint portré állomás össz képszám: 85. Ami viszont Teryn után érdekesen érintett, hogy nem éreztem örömöt, mert végeztem 10:45 felé a fotózással. Jobban tetszett volna ha elérem a 100 képet minimum. No de mindegy. Márk azt mondta, hogy lehet 7 képet csinálni páronként, de én meg elmagyaráztam, hogy nem nagyon akartak jönni a párok. Az tetszik a vezetői stílusában, hogy meghallgat, megért, és ötleteket ad. Na jó, utána zárás, kb 12:10-re már készek is voltunk. Meeting és utána kaja lent a crew mess-ben. Általában mindig eszem még valamit 12 felé. De max egy müzlit vagy ilyesmit. Az Indonéziai fotósok bekajálnak mint az állat este 12 kor is. Na utána átugrottam a Magyar kabinba. Két zenész magyar haverom végre egy kabinba kerültek. Meg is nyitották a magyar „kocsmát” Tegnap ott voltunk 4-en magyarok :) Másolgattuk a filmeket, dumáltunk, képeket mutogattunk a családról, ilyesmi. „-kor alvás, mert másnap reggel 11-kor már meló. Tetszik az új menedzser időgazdálkodása. Ez előző crúzt is túlteljesítettük, a holnapi bónusz: 50$ juhé!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése