2009. november 9., hétfő

Sziasztok!

Se kalózok se semmi egyéb nem történik errefelé, csak sok a munka és lassan nincs mit írni.

A lényeg, hogy minden okés, holnap lesz az utolsó napom a Holiday-en. Megyek a Sensation-re.
Az elmúlt egy hónap röviden:

Halloween party, tengeri betegség, bónuszpénzek, új munkatárs, influenza karantén, és a végén 2 napi pakolás, hiszen most már vendégek nélkül hajókázunk, immár Miami felé.

Lesz egy délutánom Miamiban, amikoris szeretnék szétnézni nappal is a városban. Röviden ennyi, a pénzem gyűlik, én meg szerzem a tapasztalatokat, vígadom az időt.

Jó tipp azoknak, akik szeretnének Hajón fotósként dolgozni:
portré képek re érdemes ráfeküdni, angol és pozitív hozzá állás az interjún.

A kijutás 300e-be kerül, de egy életre szoló élmény!

na bye

5 megjegyzés:

  1. Ejha, átraknak a Sensationre? Az király, mert így lesz olyan nap, amikor egymás mellett dokkol a két hajó Nassauban (mármint a Sensation és a Fascination, amelyiken én vagyok), és akkor esetleg összefuthatunk. Most visszamenőleg olvastam el a blogodnak azt a részeit, amit annak idején még "külsősként" olvastam egyszer - így, hogy már én is ezt az életet élem, lényegesen másabb a kép. (És érdekes - illetve jó Neked - hogy mennyire másképp éled meg ugyanazt a szemetet, mint én... :) Nekem a tököm tele van már ezzel a szájbatekert hajóval, de azért még húzom egy darabig.) * Minden érdeklődőnek: ne, ismétlem, NE gyertek hajóra dolgozni, ha valaha is foglalkoztatok fotózással!!! Vagy legalább ne a Carnivalhoz, várjátok meg, amíg az Image ügynökség újra interjúztat Pesten, és menjetek valamelyik másik társasághoz (az Image egy gyűjtőcég, több hajótársasághoz is helyeznek ki embereket). *

    Ja, még egy infó, Bálint: a Sensationön együtt fogsz dolgozni egy lett sráccal, Karlissal; ő a szobatársam volt a college-ban. Üdvözlöm! :D

    Meg persze Téged is! Találkozunk Nassauban!

    VálaszTörlés
  2. Jim, ez nem szép dolog!

    Csak azért mert Te nem szereted a spenótot, még nem feltétlenül kell próba nélkül lebeszélned róla embereket!

    SZerintem igenis döntse el mindenki magának, de jobb, ha tesz egy próbát, és azt mondja sz*r, mint mások véleményére alapozva meg se próbálja, amikor (LÁSD BÁLINTOT) akár jól is elsülhet a dolog.

    Arról, hogy Te nem érzed jól magad, biztos, hogy a Carnival tehet? Vagy az, amit vittél magaddal?

    Nem lehet, hogy Te nem is akarod jól érezni magad? Tudod, a félig üres vagy félig tele is nézőpont kérdése, azt hiszem ezt kifejtem egy mailben inkább.

    A hajózás egy életre szóló élmény szerintem is, és még nagyon sokak szerint (és ezek közül sokan WC-t pucoltunk ám).

    De ami ennél sokkal fontosabb, az a tény, hogy itthon sokan, és egyre többen megélhetési gondokkal küzdenek. Még fotósok között is vannak ilyenek. Tényleg azt akarod mondani, hogy meg se próbálják a gyermekeiknek biztosítani az anyagi megélhetést, ha csak a Carnival-hoz tudnak kijutni???

    Arról a sok kollégádról nem is beszélve, akik a harmadik világbéli országokból tengődnek a hajókon, sokszor évekig, mert az egész családjuk létezését, életben maradását jelenti a kinti fizetésük. Persze, hogy mindent lenyelnek.

    MINDEN hajón ugyanez van! MINDEN multinál ez van! Megszoksz, vagy megszöksz... (ui. én a férjemnek is ezt szoktam mondani)

    Elég egyoldalú vélemény!

    Inkább az örömöket keresd Te is, és bár ez valószínűleg csöppet sem vígasztal, nagyon sokan szívesen lennének a helyedben!

    VálaszTörlés
  3. Easy guys!
    A lényeg, hogy mindenkinek megvan a saját véleménye, nekem is :)
    Következő bejegyzést figyeld:....

    VálaszTörlés
  4. Naná, hogy egyoldalú vélemény - az enyém. :)

    Igen, valóban azt mondom, hogy ha csak a Carnivalhoz tudnak jönni, és korábban foglalkoztak fotózással, akkor ne jöjjenek a Carnivalhoz, mert ennek semmi köze ahhoz. És ezt Bálint is megerősítheti. A többi cégről nem tudok nyilatkozni, hiszen azoknál még nem dolgoztam, de Neked készséggel elhiszem, hogy mindenhol ugyanez a helyzet.

    * Figyelem, a fenti állásfogalás a saját magánvéleményem! (Így jobb? ;) *

    Bálint! Hétfőn vagy kedden overnightunk lesz Nassauban. A Sensation mikor érkezik oda?

    VálaszTörlés
  5. Szia Bálint!
    Ezek szerint túlélted a karantént. :)
    Sajnálom, hogy nem tudtunk elbúcsúzni a Holiday-en, én most két hetet itthon vagyok, jövő vasárnap megyek vissza New Yorkba, másnap szállok fel a Dreamre.

    Üdv:
    Krisztián a néhai 247-es kabinból :)

    VálaszTörlés