2009. augusztus 28., péntek

Igen! Ma megkaptam az első szóbeli megrovásomat! :) Mert nem csináltam azt amit mondtak nekem. Egészen pontosan nem mentem oda tegnap este a menedzserhez hajnali 1 kor a buliban, hogy elengedjen. Igazat adok neki de ez az egész napi meló utána majd még fél 1-től te fogsz buliban is fotózni dolog nekem nem nagyon jön be! Kezd az örökös fáradtság is az idegeimre menni. Mostanában kezdem el jobban értékelni az otthon lustaságból nem nagyon elkezdett dolgokat mint:
- weboldal szerkesztés
- családi és egyéb esemény fotózás hirdetése
- külföldre való képek készítése, és ehhez lányok keresése
- Photoshop tanítás
- vaterázás
- rendezvény, esküvő, tabló fotózás erőteljes reklámozása minden csatornán.

Ugyan még csak 19 napja vagyok hajón, de olyan mintha legalább 2-3 hónapja csinálnám.
Ami itt tetszik az a fotózás része, amikor „nyugisan” portré állomásokon kell az embereket hívogatni és pózoltatni őket. Továbbá király a kaja meg a csapat, továbbá szép a kilátás és ha ki tudok szállni, akkor jó kis helyekre is el tudok jutni. Kb ennyi.

A folyamatos fáradtság és a minél több képre való törekvés nem. Pl amikor fel kell menni a fedélzetre és mindenkinek a kezébe kell nyomni a mentőövet, és mondani, hogy mosolyogjál. Ma is ezt csináltam egy órán keresztül. 
Érdekes viszont, hogy eddig bárkivel beszéltem, kivéve a kaszinósok mindenki azt mondja, hogy a fotósoknak még mindig jobb. Mondjuk durva, hogy bárhova mész zombikat látsz, mindenki fáradt. De a Crew bárban megy azért az élet, bár én nem bírok fennmaradni, mert eléggé fárasztó, sőt nagyon!

Na jó azért ennyi mégsem szar a helyzet, de a folyamatos fáradtság miatt néha nem tudom értékelni a dolgokat. Pl, hogy mennyi zsetont adnak mindezért a kis túráztatásért. Meg hogy semmire nem kell költeni. Novembertől majd átkerülök egy másik hajóra. Remélem arra amelyiken Gábor haverom van, ami Alaszka és Hawai között száguldozik, és kicsit idősebb korosztály hajókázik vele. Ez azért jobb, mert nem kell annyi képet csinálni. Na de indul lassan a visszaszámlálás November 7. az utolsó napom ezen a hajón :) Addig meg kitartás!

Most jöttem meg a pcs tesztemről. Itt a hajóval és vészhelyzettel kapcsolatos dolgokat kell leírni azaz tetsztet kitölteni és szóban válaszolni. Most 15:20 van és csak 4-re kell a galériában lennem.. addig alvás…

Újra itt :)
Fontos azt megjegyezni, hogy a hangulat változás a hajós életben abszolúte megszokott.
Pl most tökre fel vagyok dobva, mert ma ért véget az 5 napos crúz. Tök király a csapat és tök szívesen dolgoztam délutántól estig, azaz fél 1-ig kb.
Azt mondják, hogy az első hónap nehéz, aztán a másodikban már élvezi az ember, majd a harmadikban pedig kezd agyhallottá válni :)

Most viszont megyek aludni, mert holnap a hajón kell lennem 10:30-kor, de előtte ki szeretnék menni kicsit internetezni. A város neve: Mobile. Na jóéjt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése