2009. augusztus 27., csütörtök

Ma reggel kalóznak öltöztem be ismét. Most Kalicán kötöttünk ki. Biztos szép hely, de nem tudtam itt sem kimenni. Reggel 7 és 9:45 között kalózkodtam a tűző napon. Aztán vissza és alvás egészen 3:30-ig. Aztán 4 től fotózás egészen estig, amikor is majd 11-kor kell a crew-barban lévő partyt fotózni. Hát ez a party fotózás kicsit vicces volt! Miután reggel óta nyomtam a melót, és délután aludtam pár órát, majd megint nyomtam a melót este 11:40-ig utána lementem a „buliba” a helyszínen kb volt kb 2 db villogó lámpa és csá. Ok aki ott volt, nyomtam róluk kb 45 képet, majd a haverok is csináltak párat. Aztán alvás. Most 1 óra van és alszom is, mert basszus reggel 8:30-kor már a galériát kell nyitni. Aztán a deck-en fotózni 11:45-kor 1 óra alatt 200 képet az emerekről akiknek odanyomom a feje elé a mentő övet. Aztán 2 órakkor írok egy biztonsági tesztet amire kb semmit sem tanultam. Közben 2*30 perc szünet. Na bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése