2009. augusztus 20., csütörtök

Ma reggel Gábor barátom elhagyta a hajót. Most egyedül vagyok a kabinomban. Ma reggel volt a második teszt a fotós „tanfolyamon” Utána kaja, majd a beszálló 2546 ember fotózása egy hajós háttér előtt, olyan sokáig tartott, hogy nem is tudtam ma kimeni a szárazföldre netezni. Miután végeztünk ettem, majd aludtam 1 órát. Ezután este 7-8 és 9-10-ig felöltöztem kalóznak és az emberek mellett pózoltam. A hangom most 0, mert egész végig vicsorogni és morogni kellett, de hát ez van. Este még segítettem becsukni a galériát és összeszedni a szemetet a laborban, aztán alvás. Ma derült ki, hogy most szombaton kerülök egy újabb hajóra, a Holiday-re, ami a következő útvonalon közlekedik:



Ami jó az egészben, hogy ezt a hajót novemberben eladják, ami azt jelenti, hogy novemberben átkerülök egy harmadik hajóra :)
Lehet hogy a Dream-re. Na most itt 0:25-van, otthon 6:25 th megyek aludni bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése