2009. szeptember 2., szerda

Előző nap találkoztam az Inspiration hajón dolgozó haverokkal, majd 20 percig úszkáltam a tengerben :) Ez nagyon jó volt.
2-án semmi különös nem volt, csak annyi, hogy elkéstem a melóból immár többedszerre. Megkaptam a második szóbeli warning-omat. Király! Mostantól sohasem késhetek és nem beszélgethetek senkivel a portré állomáson ácsorogva, főleg nem a haverokkal. Továbbá több képet kell csinálnom kb mindenhol, th meg kell erőltetni magam mostantól. Kicsit elment a kedvem mindentől, de estére visszatért és végig kell nyomni a 7-8 hónapot a hajón. A csapat nagyon jó továbbra is, mert megosztották velem az ő tapasztalataikat, no meg hogy Teryn a mostani menedzser egyike a legjobbaknak. Állítólag egy kér hét múlva új menedzser fog jönni a hajóra, és azt mondják róla, hogy kőkemény. Nekem újra visszatért a hangulatom és van kedvem melózni :) mert az itteni élet nem szól sokkal többről. Ma befejeztük az 5 napos krúzt :) holnap egy 4 napos következik. Most már reggel 1:20 van th fekvés, bár 3-án csak 10:30 kor kezdődik a beáramló emberek fotózása. Th majd legközelebb csak Conzumel-en fogok tudni netezni. Bár a hajón is netezhetnék, csak drága 20$ 200 perc és iszonyat lassú th felejtős. Good night.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése