2009. szeptember 5., szombat

Őszintén bevallom nem emlékszem hogy mit csináltam az elmúlt napokban.

Na jó:
Tegnap volt elegáns este. Fotózás reggel, délben, este. Utána este crew bar, ahol Krisztián haverommal, aki zenész amúgy iszogattunk, beszélgettünk. Ó és elkezdtem a kártya és egyéb trükkeimet mutogatni, egyenlőre nagy sikerrel :)
Előtte lévő nap volt a beszállás. Ott is reggel, délben este fotózás mi más :) Utána viszont este felmentem a crew bar-ba ahol egy magyar pincér sráccal beszélgettem a hajózásról, otthoni helyzetről, az otthoni munkáról, ilyesmi.
Ma, 5-én reggel 8-11-ig a forró Mexikói napon álltam és fotóztam az embereket.

3 megjegyzés:

  1. Szia Balint!

    Most bukkantam ra blogodra a GMN hungary honlapjan es fel is vettem a kedvenceim koze mert hasonlo dontesen hezitalok 2 eve. egeszen pontosan azota miota 2008ban eloszor realizaltam a magyar helyzetet es new yorkba jottem. jelenleg a karib szigeteken vagyok egy munka utan de nemsokara haza repulok es jelentkezem hajos munkara. Ez most mar biztos. Neked mennyi idobe telt a jelentkezesedtol a hajora kerules?

    Varom az uj bejegyzeseidet es sok sikert a munkadhoz!

    Udv
    Gabor

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    nekem 2 hónap volt, de én tökre sezrencsésnek mondhatom magam.
    Nos igen a Magyar valóság szomorú, de lehet benne élni, de ha otthon annyit dolgoztam volna mint itt, akkor tuti hogyx többet kerestem volna.

    VálaszTörlés
  3. SZia Bálint!

    Renáta vagyok, és néha szoktam olvasgatni amiket írsz, tanulságos, gratulálok!

    Örülök ennek a mondatodnak, amit itt írtál! Ugye, hogy aki akar, az bárhol képes elérni valamit? És aki csak a kifogásokat keresi, az sehol nem lesz sikeres?

    Remélem tudsz néhány dolgot kamatoztatni azokból, amiket az előadáson próbáltam átadni Nektek.

    További jó hajózást, kitartás!

    VálaszTörlés