2009. szeptember 13., vasárnap

Képzeljétek el!!!! Valaki megtalálta a papírjaimat és visszahozta a hajóra, th minden rendicsek!!! Ó ma fel is vettem a fizumat, meg a bónuszt, mert megint volt 17$ Eddig összesen: 22+30+17= 69$ bónuszt kaptam amit még nem is költöttem el, mert amint említettem korábban tényleg semmire sem kell költeni. Na jó Conzumelnél ittam egy vizet meg egy kólát, meg vettem még inspiritaion-ön 2-3 sört de kb ennyi. Jah meg mosóport, fogkrémet, szappant szintén conzumelnél.
A mai napom tök jól telt, mert ma egész nap (3:45 ) től estig a galériában voltam. De előtt 1 óra alatt lenyomtam a 200 képet a mentő övvel. Az elmúlt 24 óra adrenalinja jót tett, nyomatom tovább a munkát minden nap és élvezem a hajós életet. Néha ha lankad a kedvem arra gondolok, hogy egy szuper csapat része vagyok, egy óriási nagy vállalatnál és hogy vannak akiknek nem hogy szar munkájuk, de munkájuk sincs! Én pedig végül is nem feszülök meg, csak rendesen koncentráltan, de sokat dolgozom. Meg is kapom a jussomat úgy érzem. Nah most megyek is vissza, mert meló idő van. bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése