2009. szeptember 12., szombat

Remek napra ébredtem, teli izgalommal, hogy végre ingyen netezhetek. Ki is mentem, kicsit csöpögött az eső, sebaj, majd szaladok, hogy gyorsabban odaérjek. Ha kimész a hajóról ugye bedugod a kártyádat és mehetsz. Van egy másik i95 –ös papír, amit szintén magaddal kell vinned, mert ez jogosít amerikai területen mozogni. Ok kicsekkoltam, majd sietve összehajtottam a papírt, félbe az i95 ot és mellé tettem a kártyámat. El is indultam erőltetett menetben. Sőt néha még kicsit futottam is th a kártyát és papírt tartó kis műanyag tasak gondolom az eső miatt csúszóssá vált, jah még az is fontos, hogy kicsit mosóporos volt belül a tasak, mert egyszer kicsit kiborult mosás közben, így belekerült a kis műanyag tartóba. No miközben futottam a kártya ugye mögöttem volt, th nem tudom hogy mikor vesztettem el. Amikor befejeztem a netezést az utcán, akkor vettem észre, hogy nincs már meg! Remek! Visszamentem azon az útvonalon ahol jöttem, próbáltam megtalálni…hiába. Ekkor már elég erősen eset az eső. Ok beérek a hajóba 10 előtt pár perccel. 10:30-tól fotóznom kéne a terminálban. Ezért gondoltam értesítem a menedzsert, hogy adjon kimenőt, had keressem meg délutánig az utcán. Hát ez cumi, mert ha egyszer már visszamentem a hajóra akkor nem engednek ki újra, mert nincs papírom. Érted elhagyod kint és nem mehetsz vissza megkeresni. 22-es csapdája. Nagyon örültem ám ennek! Jah amúgy a crew id 15$ és ha a hatóság úgy dönt a nyomozás után, hogy fizetnem kell az i95 elvesztéséért az bezony 300$ omba is kerülhet. Mindez a bevándorlással foglalkozó szervezettől függ. Lesz nyomozás, meg elbeszélgetés. Jobb esetben megúszom 15 $-al, de azt is mondta valaki, hogy lehet hogy adnak egy megrovást a hajón, mert elveszítettem. Juhé annyira boldog vagyok. Na de próbálok a pozitív dolgokra koncentrálni. Valaki megtalálja, vagy csak 15$-árt kell majd fizetnem :)
Most 11 óra van…13-tól fotós munkatársam javaslatára legalább hogy csináljak valamit felmegyek majd fotózni a deck-re a kormánykerékkel. Aztán csinálom a szokásos melóbeosztást. Jah igen, nem mehetek ki a hajóról, kb egy hétig, amíg lezárul a nyomozás. Lehet mégiscsak veszek netes kártyát. Jah holnap fizetés nap, de én sajnos nem tudom felvenni, mert nincs kártyám áááá. Ó és többektől megkérdeztem és azt mondták, hogy fogok kapni egy írásos megrovást Remek!!! Cumi! Ami érdekes, most mondja a szobatársam, hogy mindenkinek aki az én ágyamon aludt volt valami baja. Az előttem lévőt pl kirúgták. Na de én bízom benne, hogy kevéssel megúszom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése