2009. szeptember 10., csütörtök

Ma vagyok immár 30 napja, azaz egy hónapja a hajón! Kezdenek a dolgok rutinná válni, bár pl pózoltatást még kell gyakorolni, bár van egy két olyan póz, amit elég gyorsan meg tudok csináltatni a vendégekkel és ők is jól érzik magukat közben.
Ami a melón kívüli haverkodást, egymásnak segítéseket illeti, ahogy otthon is, úgy itt is szívesen segítek másoknak. Hol 5$ adtam kölcsön, hol a laptopomat a szobatársamnak, hol filmeket adtam oda, esetleg tanító videókat. Rájöttem arra, hogy kell valamit csinálni az alváson és pihenésen kívül a szabad időben, valamit, ami más. Pl filmet szoktam nézni, vagy blogot írni :D Mostanában egy kicsit beszélgettem a munkatársakkal, arról, hogy ki hány éves, ki hol dolgozott eddig, és hogy mik az álmaik. Az átlag kb 28-30 év. Mindenki volt már külföldön is meg otthon is alkalmazásban. Valaki az adósságait fizetni jött, valakinek van otthon családja, van aki az összes pénzt amit keres a családnak küldi haza. Sokféle ember, sokféle céllal és tapasztalattal. Amit viszont mindenki mondd, hogy: Ne gondolkozz túl sokat a munkán, csak csináld és maximálisan tedd oda magad. Jah igen! Az elmúlt 5 nap 30$ bonuszt hozott :) így már tényleg semmire sem kell költeni a fizetésemből.
Ma este is volt egy party, ahol megint fotóztam. Most már nem voltam olyan kómás, mint múltkor, kb 2 hete. Jött egy magyar srác, Gábor. Ő is gmn-es. És ami érdekes, hogy olvasta a blogomat mielőtt kijött :) tök király. Na de én holnap 8-kor kelek és már fél 3 van…th bye és alvás…

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Esetleg nem pincér a Gábor és nem 22 éves?
    Mert ha igen, akkor már össze is haverkodtam vele. A Crew messzben dolgozik, ami azt jelenti, hogy a hajón dolgozók menzája. Tetszik neki, és elég gyorsan beillaszkedett.Majd szólok, neki hogy írjon neked. üdv.: Bálint

    VálaszTörlés