2009. szeptember 19., szombat

Nem emlékszem mi volt napközben, na jó fotózás volt d.e. és délután is. Amint elkészültem az első sorozattal és még mielőtt szünetre mentem Márkkal átnéztük a képeket, tök jó, mert így meg tudtam vele beszélni a kérdéseimet, ő is mondta hogy melyik kép miért nem annyira jó, vagy hogy mit is kéne máshogy csinálni. Th bejön a stílusade este volt egy kis kabin buli. Király volt, csak úgy 3 óra felé kijöttek a biztonságiak, mert túl hangosak voltunk :) Ittunk sört csövön keresztül, meg szerváltunk csomó kaját a kajáldából. Volt még viszki is ahogy kell, persze kólával, jah meg jéggel. Tök király volt. Másnap reggel 8:30 –kor kezdtem… és 4 kor aludtam el. Szép volt.

2 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Először is, veled együtt izgultam amikor olvastam, h elveszett a kártyád, de örülök, h meglett. Írtad egyszer, ha itthon lennél és annyit dolgoznál, mint most, ugyanannyit keresnél, mint ott a hajón. Vágyódsz haza nagyon? Mennyi ideig maradsz? Aki nem fotós, sokkal kevesebbet keres? Ők mit mondanak, nagyon nehéz a munkájuk? Én sajnos német tanár vagyok, és nem tudom mit tudnának kezdeni velem a hajón, szóval arra gondoltam, h lehet el kéne mennem valamilyen tanfolyamra, pl masszőr, vagy ilyesmi. Te ajánlanál valamit? Nem sürgős útra kelnem, akár egy évet is várhatok.
    Kitartás és gyűjtsd a pénzt!:)

    Edit

    VálaszTörlés
  2. Szia Edit!
    Köszi az izgulást, a lényeg, hogy ha az ember jó menedzsert fog ki akkor kmirály a hajós élet. Nem azt írtam, hogy ugyan annyit keresnék, hanem azt, hogy otthon ha 260 nettót keresnék, akkor lennék ott mint itt, mert itt most csak 1000-ret keresek, mégis szinte minden megmarad. A fotós mint sokan mások 1000-1200 at keresnek a carnivalnál.
    Fotósnak felvehetnek, ha kicsit rákészülsz, kicsit utána tanulsz.
    végülis ennyi. bírni kell a munkamorált és akkor tényleg jónak mondható a munka :)
    na megyek. bye

    VálaszTörlés