2009. szeptember 20., vasárnap


legújabb kép:

5 megjegyzés:

  1. Szia Balint!

    Huhh,hat szerencsed van az i95-val kapcsolatban.Orulok, hogy meglett :o)
    Azt szeretnem kerdezni mennyi penzt ajanlatos magaddal vinni,hogy legyen nalad amig meg nem kapod az elso fizudat? Ok,hogy elvileg nem koltesz semmire de azert fizetni kell az egyenruhaert meg ki tudja meg miert...vagy annak az arat levonjak makd az elso fizubol?

    Kitartas es sok sikert a hatralevo honapokra

    VálaszTörlés
  2. Elég frissnek látszol a képen! :-)
    Ez rögtön a dorbézolós éjszaka után készült?
    Puszi A.

    VálaszTörlés
  3. Szia én 100 dollárral a zsebemben indultam el.
    Az első fizetésig simán elég.

    Ezen a képen éppen munka elött, dálutáni alvás után vagyok látható szerintem :)
    na bye

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Légyszives az e-mail címed dobd át nekem,pár kérdésem lenne feléd.Köszi

    admin@kulfoldimagyarok.com

    VálaszTörlés
  5. Na mi lett Veled? Hajón vagy még? Minden okés?

    Közös barfátunk Szentesi Kálmán is végre kijutott hajóra, jelenleg tréningen van az Imagination-ön. Ő is ír blogot, ha van kedved nézz majd be hozzá:

    http://tavolafikatol.blog.hu/

    Na minden jót Neked, küldj némi életjelt magadról.

    Renáta

    VálaszTörlés